Tomhet

Det är konstigt hur mycket man kan reagera på att ha folk runt omkring sig, nu har jag haft Jon här under natten och sen spenderat förmiddagen och halva eftermiddagen med honom, sen åkte han hem och Maria är nere på stan. Så jag inte klara av denna tystnad och tomhet, jag blir helt knäpp. Så nu ska jag snart gå ut och gå en sväng, fast jag har massor att plugga, jag måste röra på mig lite idag också känner jag! Jag vet att jag klara det här med skolan också, man kan inte alltid ligga hundra steg före;) Jag ligger bra till och då är det bra!

Sitter nu också och räknar ner dagarna tills jag ska hem igen, bara tre nätter kvar tills jag får sova hemma igen;) Tror inte jag tänker utsätta mig för att känna så här i tre månader till bara för att uppsägnings tiden är så lång, det är nog lika bra att flytta hem snart och börja jobba på att hitta rätt i mig själv istället.

Det går fortfarande lite upp och ner, jag tror att förra veckan har lämnat en del oro och just nu behöver jag bara en fast punkt. Och jag tror den är hemma! Känner att jag just nu inte har kolla på så mycket och det ganska jobbigt men jag tror att det löser sig bara jag hittar en fast punkt och lite motivation igen. Den finns där den väljer bara att inte titta fram just den här timmen!

Nej nu ska jag ut och gå innan det blir mörkt, när jag kommer tillbaka ska jag se en föreläsning och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0