Tisdag

Hur fördriver man en timme och en kvart i väntan på bussen hem? Alltså varför går det inga bussar vid lunch tid, varför är jag strandad i skolan? Om jag inte hade varit så seg och kollat upp hur bussarna gick typ kvart över elva hade jag förmodligen kommit hem vid ett nu blir det som vanligt kvart i tre, mycket nöje;)

När jag kommer hem ska jag i alla fall kanske träffa Jon, sen ska jag typ laga mat och tvätta innan mamma kommer hem, kanske plugga lite också om jag orkar. Måste nog springa lite ärenden på Noret också typ köpa yoghurt och gurka, kylskåpet lyser med sin frånvaro på grund av mammas frånvaro, men hon kommer hem ikväll så det är lugnt;)

Annars så är mitt huvud fortfarande inte riktigt okej precis som reste av kroppen och jag vet inte riktigt vad det beror på, kanske borde jag inte sitta här då det kan vara så att jag har någon nerv i kläm i nacken eller något, denna isande känsla är inge kul alls. Dessutom börjar jag alltid inbilla mig att kommer bli dödssjuk, typiskt mig.

Men jag skiter faktiskt i att min kropp inte är 100% okej, imorgon ska jag börja träna igen, jag har faktiskt inte ont i halsen längre och träning är precis vad jag behöver, jag ska bara tvinga med mamma också! Jag tror jag har bestämt mig för att köpa work-out kort på simhallen, för jag tror man får simma då också och det är helt underbart att simma ibland också. Det bästa är när man klarat av sin 1000m och sätter sig i bastun och pustar ut, underbar känsla är det! Ska ta och kika på lite träningspass nu! Jag har inget bättre för mig i alla fall;) Men ja nu är det snart bara 40 min kvar tills jag ska med bussen och det är inte såååå farligt i alla fall! Kanske ska se lite Gossip ligger efter två avsnitt nu!

Ska nog göra det nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0