Syns man inte, finns man inte

Ska dra täcket över huvudet nu igen, jag syns inte alltså finns jag inte. Jag försöker vara glad, trevlig, vara mig själv. Men det går inte jag orkar inte, jag är inte mig själv, den Sandra är inte där hon försvann för en månad sen och just nu är det svårt för henne att hitta tillbaka. Hon får inte mycket till hjälp heller, hon försöker göra allt bra men det är liksom ingen som vill hjälpa till och göra det bra.

Alltså nu behöver jag bara komma hem igen och det har gått en dag sen jag var hemma...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kom och hälsa på mig, så ska jag göra allt jag kan för att muntra upp dig :) vill inte att du ska må dåligt<3

2008-10-16 @ 19:49:50
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: fia

tänker på dig och ger dig en stooooooor kram <3

2008-10-17 @ 10:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0