Som om jag bryr mig

Fan vad jag ska sluta bry mig, för alla andra människor bryr sig såååå himla mycket i vad som händer och vad man har sönder på vägen. Nej nu ger jag inte ett skit för det här samhället längre det bara strulas och ingen vet något om något, jag börjar misstänka att jordens undergång är närmare än vi tror i alla fall om alla ska börja tänka så här. Så nu slutar jag fan bry mig i vad folk gör, gör vad ni vill jag bryr mig bara om er som vill att jag ska bry mig om vad som händer i er liv. Jag vet vilka ni är och jag ger min fullaste kärlek till er! Men ni får fortfarande göra vad ni vill;) Det tänker jag nu, jag är så jävla less på att bry mig om vad andra människor tycker och tänker om mitt liv, vad jag göra fel och varför jag inte kan göra som jag vill eller ställa krav och ska anpassa mig. Varför människor ska låta mig vänta och bestämma över mitt liv, det känns så nu och jag bestämmer inget alls jag bara släpper allt överlåter mitt liv till någon annan, ska man göra så mot sig själv, hur högt värderar min sig själv då? Så ja just nu kan ni som vill resa vart tusan ni vill och göra vad tusan ni vill, jag tänker inte låtar mitt liv vara slutsatsen av någon annans val. Anntingen vet man eller så vet man inte, man kan inte går runt och halv känna saker.

Är det bara jag som känner av det eller är verkligen hela världen på väg att bli tokig? Det känns som hela världen vibrera jag bara väntar på vad som ska krascha här näst. Hela världen känns helt störd jag tror det var längesedan jag har märkt av så mycket oro samtidigt ingen verkar ha koll på något alls. Fast jag är inte orolig heller, för som sagt har även jag slutat bry mig, i alla fall den här veckan. Ni förstår givet vis att det är därför jag nyss satt och letade recept för att kanske göra en mysig middag till någon som just nu bryr sig mindre än lönnen här utanför. Jag kan i alla fall önska att jag inte brydde mig och ja om jag nu gör denna middagen göra jag nog den för att jag själv tycker det är så trevligt eller så bjuder jag in någon trevlig människa som inte heller vet vad hon vill i livet, men det går i alla fall inte ut över mig för i hennes ögon kommer jag alltid vara samma sak!

För övrigt blir det nog hemflytt till helgen för sen ska mamma iväg på kurs, med sitt nya jobba, min älskade mamma har fått en av de saker i världen hon förtjänar så väl! Sen så är det höstlov den veckan också och jag tror att någon måste vara hemma och ta hand om höstlovet;)  Annars den här veckan ska jag imorgon äta tårta med barnen på Akademin, de firar 9års kalas, det blir mys! Sen måste jag till skolan på fredag och innan det ska jag förbi Lina med filmen vi ska se till på fredag. Zozo var det, den var helt okej! Men inte lika bra som Juno som jag såg i lördags, den var super:) Ja sen på fredag tänkte jag laga lite middag och bjuda i någon vet inte vem ännu beror på vem som kan, sen funderar jag på att gå ut och festa loss igen, det spårar alltid ur men jag bryr mig faktiskt inte, det är bara jävligt skönt att spåra ur och dansa runt.

Nu ska jag se Gossip Girl, sen ska jag kanske plugga lite;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0