Orklös

Jag orkar inte göra något just nu, inte ta tag i en centimeter av mitt liv, jag bara flyter med. Jag måste börja fixa för hem flytten men orkar inte. Jag borde börja äta bra, leva bra, plugga, ta tag i saker. Men jag orkar inte! Det enda jag orkar är att springa med skor i handen och jaga bus barn som inte vill ha skorna på sig och älskar att testa mig;) Sen så klart att putta på fart på gungorna, skala frukt, läsa böcker, räkna fötter på monstret, måla fiskar och bara mysa runt och känna att man trivs. Jag trivs, jag vill bara flytta in hos bus barnen för alltid!

Jag orkar verkligen inte ta tag i mitt liv just nu! Men jag ska gå på Friskis och svettis idag och jag ska plugga lite, men bara lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0