Onsdag

Har precis ätit lunch och sett en jätte bra föreläsning om hur ungdomar ställer sig till våldtäckt, det har lite med synen på genus att göra och kändes verkligen som ett jätte intressant ämne. Skönt med ett ämne som går att diskuterat lite mer än vad skolans historiska perspektiv gör. Kändes som jag behövde det här för motivationen. Nu ska jag bra läsa fem artiklar också;) Lär inte hinnas med idag, men ja till på fredag i alla fall! Kan nog skriva en reflektion om genus och etnicitet i alla fall!

Annars händer inte så mycket idag, jag ska träna och gå en promenad, sen börjar Bonde söker fru också, det ska jag kolla på;) Jag har ett så spännande liv! Eller kanske inte? Plugga, träning, mat, tv....typ.

Jag har inget vettigt att säga;) Ska återgå till plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0