Onsdag

Trött, tröttare, tröttast! Alltså jag är helt slut och kommer inte orka lyfta ett finger till idag, ska käka glass och se på Bonde söker fru. Har jagat barn idag igen, det tar på krafterna;) Fast ger energi också, dessa underbara barn som man bara måste älska! Jag bara älskar mitt yrkesval det kan inte bli mer rätt, jag svävar på moln när jag tänker på min examen, vad kul det ska bli att komma ut i verkligheten. Skolan är just nu mindre kul, jag borde verkligen plugga men jag orkar inte alls, får ta tag i det i helgen, men jag tror jag vill ha en spel helg. Bara spela massa familjespel och så, har inte gjort det på så länge! Nej just nu är jag bara trött, så jag behöver bara få vila lite och samla kraft det kommer tillbaka då ska jag ta tag i mitt liv;)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0