Måndag

Ännu en trötthets period har kommit över mig, det isar sådär i huvudet också och jag har haft lite ont i magen också. Känner mig inte så pigg, antar att det är förkylningen som inte riktigt gett sig, men jag bara måste får börja träna igen snart, börjar bli en levande chokladboll;) Nej nu tog jag i men om jag fortsätter i den här takten står det faktisk inte på;) Därför blir det frukt och te till kvällen nu, den där kladdkakan som syster bakar får hon och Amanda har för sig själv.

En fördel med att vara trött är alla böcker man hinner läsa, nu menar jag inte kurslitteratur;) Utan jag tänker mer på min kär Stieg Larsson böcker, håller på med sista nu och kommer bli en pina när den tar slut, jag som inte ens är så mycket för kriminal romaner men den här serien har jag verkligen älskat! Men den här veckan kommer jag inte hinna läsa så mycket, måste nämligen skriva ett PM på torsdag och fredag, två dagar är allt vi har på oss, hur töntigt är inte det?;) Tackar vet jag uppgifterna i Uppsala som man kunde jobba på en vecka, men ja det är bara att bita ihop;) Som sagt med mig är det aldrig några problem jag klara allt galant, det tycker vår seminarieledare också så jag är nöjd;)

Nej nu ska jag röra mig ner mot tvn och mitt te:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0