Lördag

Sitter hemma hos Jon, ska till Leksand om ett tag och laga lunch och fixa, mamma och pappa jobbar nämligen idag! Jag ska dit och sätta mig i massage stolen som finns där också och sen ska jag nog ta med syster och handla lite lördags godis;) Sen ska jag börja fixa till mig lite inte för kvällen, duscha och måla naglarna och så. Idag blir de röda naglar eller svarta har inte bestämt mig ännu. Ska det vara svarta lär jag vänta tills pappa och jag hämtat mina saker i Falun, vilket vi också ska göra idag. Jag borde plugga också;) Kommer jag aldrig hinna;) Ikväll blir det utgång, ska träffa Stine innan:) Det blir super trevligt för det var inte igår, sen ska vi hem till Lunkis det blir också trevligt och jag får ha den nya klänningen som egentligen är en kjol och som jag köpte i torsdags den är jätte fin:) Såg nu också att Gina Tricot öppnat en webbshop, farligt!

Nu ska jag fixa lite med PMet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0