Lördag

Hemma igen, skönt! Just nu vill jag bara spendera alla mina icke skoldagar här hemma och ja så kanske jag gör också, vi får se. Ikväll blir det jag, syster och TVn för mamma och pappa är bort bjudna så vi får se när de kommer hem ikväll. Bra ide av mig att åka hem i alla fall, annars hade hon fått lov att vara ensam, men nu får hon vara med mig istället;)

Jag känner mig verkligen på topp och de här månaderna fram över kan nog bara bli bra:) Ja för er som inte vet, så blir det också så att jag flyttar hem, förmodligen i December då mamma har semester! Falun var inte min grej och ja, jag kanske är velig men jag struntar i det, för jag måste tänka på mig själv i allt jag gör! Jag har förstått det ännu mer den här veckan, hur viktigt det är att jag sätter mig själv och mina känslor först!

Åh, jag känner mig verkligen bara lycklig just nu! Skolan går bra, träningen går bra, livet går bra! På tal om träning, nu ska jag och mamma ut och springa, hörs kanske senare, vi får se, jag borde plugga!

Kommentarer
Postat av: fia

härligt o höra sandra!!! och ja, trivs man inte så ska man ge fan i det!

puss o kram o ha en härlig dag :)

2008-10-04 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0