Fredag

Sitter hemma i Leksand och kollar på Idol, en soft fredagskväll med andra ord. Fast jag hade gärna haft sällskap av Jon också men han ska upp tidigt imorgon och åka till Sthlm för att göra vinter ut i skärgården. Själv ska jag städa hotellrum;) Wiiie! Fast jag imorgon så är det reunion med gamla gänget, fest och mys det blir skit skoj:) Hoppas bara att Kalle fixar uppgiften att styra upp något;) Jag var inte med förra sommaren så får ta igen det nu, brukar inte kunna bli annat än bra med så trevliga människor!

Ja annars så borde jag plugga och träna lite. Sen blir det VFU på måndag, det blir skoj att komma ut till verkligheten lite. Man kan lätt blir lite irriterad på alla begrepp som flyger runt utan att någon riktigt kan sätta ord på det. Då är det skönt att gå ut och få en syn på det! Fast just nu skulle jag helst var ledig några månader och resa, festa runt och bara ha allmänt skoj;)

Nej nu ska jag, inte sitta här och nörda, ska kolla på reklamen istället;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0