Söndag

Nu har jag inte skrivit på två dagar igen;) Jon kom hem i torsdags så träffade honom i fredags det var trevligt då jag saknat honom:) Sen har jag försökt plugga lite, bakat pepparkakor och saffrans bullar, funderar på att bygga ihop pepparkakshuset nu! Ska se vad syster har för planer!

Igår var jag förresten ut och stökade också, var ganska lugnt och inget riktigt drag. Men ja, det är Leksand för tusan vad kan man begära alla känner alla och alla vet om allas problem;) Så är det om man går på Lucky, men ja förfesten var nog trevligast i alla fall;) Nu blir det nyktert i alla fall två helger tror jag, sen får vi se;) Juldagen blir nykter då jag ska köra till jobbet dagen efter och misstänker att det är aningen dumt att ens ta två öl och riskera körkortet dagen efter nej, det är dumt. Får ta igen det på nyår, hoppas verkligen att jag är ledig nyårsdagen annars blir jag lite less tror jag faktiskt.

Nej vet ni vad nu ska jag försökta ta tag i pepparkakshuset tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0