Söndag

Ärligt så håller jag faktiskt på att somna här sittandes vid datorn för jag är helt sjukt trött, jag undrar när jag ska få tid att sova igen?!?! Och jag undrar när lärare ska börja tänka att vi kanske vill ha helg och inte ägna hela våra liv åt att plugga, jag kan bara hoppas på en förändring till våren, jag hoppas verkligen. I alla fall så har jag nu bestämt mig för att bli kvar i Sverige och plugga, jag beslutade det idag för det är mycket jag vill se så då åker jag hellre korta resor till många ställen:) Just nu är jag lite snål också, hoppas på att kunna åka till London i december, det är min plan! Dit och julshoppa, ja det vore trevligt! Sen får vi ser hur allt är efter jul om det blir London en sväng till eller om jag får med mig någon till Italien en sväng, vore mer än trevligt att åka dit! Sen skulle det vara jäkligt kul att åka på en riktigt party resa någon gång, kanske ett mål för sommaren. Ja och sen blir det givetvis weekends i Sthlm är lite less just nu för att jag trodde faktiskt jag skulle få åka dit till helgen och jag saknar staden som tusan, men så försvann mitt fria boende till London, nog för att jag säkert får sova där ändå, men ja det skulle kännas lite konstigt. Men åsch så jag saknar den staden, jag var där säkert över åtta gånger under våren! Den älskade staden saknas otroligt mycket, jag måste helt enkelt övertala någon att åka dit med mig snarast! Sen borde jag åka till Uppsala också, åsch jag känner skam över att jag inte varit dit sen jag flyttade där ifrån, men ja det är nog min hat-kärlek och minnen som gör det lite tufft, jag behöver nog lite tid.

Nej vet ni vad jag ska skriva lite till, sen ska jag störta i säng och sova tills klockan sju, sen måste jag nog upp och försöka fixa det sista innan åtta, för jag kommer inte fixa det ikväll. Men fixar det göra jag, som allt annat. T ex onsdagen som jag har lovat mig själv att inte känna så mycket över, det är bara att bita ihop och åka till Mora på föreläsning och sen ta med Amanda och träna, underbart att jag har hittat en träningsvän! Underbart att jag kommer träffa hennes så ofta, hon kan alltid göra mig glad:) Glädje kommer behövas en vecka fram över till den där känslan i magen har lagt sig igen.

Nej, nu ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0