Onsdag

Så har jag då fått in hemtentan eller ja det var ett tag sen jag har hunnit baka och sett på tv nu också;) Imorgon väntar jobb igen, men det blir trevligt att träffa Mandis då det funkar bra och pengar får man för det som tur är! Sen tror jag vi ska och äta hos Yu Rong, sen tänkte jag försöka satsa på att träna ett pass också, men jag vi får se vad som hinns med. Kanske hinner läsa lite litteratur också annars får det vänta!

Imorgon kommer Jon hem:) Så på fredag blir det mys med honom, så jag längtar! Jag känner mig så lycklig och uppspel idag, bara så himla glad och lycklig. I för sig har jag knnt så ett tag, bara att hoppas att det håller i sig också, men ja det tror jag faktiskt det gör;)

Nu borde jag sova om jag ska orka upp imorgon. Men jag vet inte om jag ska sova med strumpan på eller inte, är rädd att jag ska skava av tejpen från tatueringen under natten, fast i för sig sa han att plasten satt som berg och att jag förmodligen skulle behöva ha vatten på för att få bort den. Ja det får nog bli utan strumpa är nog skönast för tatueringen. Längtar så himla mycket tills imorgon när jag får ta bort platsen och beundra den. Fast kanske tröttnar efter någon dag, ska stå och glo på den tre gånger om dagen när jag tvättare den nu i en vecka till tio dagars tid så;) Men fin är den, helt underbar! Jag är sjuk nöjd och får jag lust så småningom så skulle jag lätt göra en till, för det gjorde inte så ont, sved bara lite. Jag tror att det kommer bli värst när det blir skorvar upp på och börjar klia men det är fyra dagar kvar tills dess;)

Nej nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0