Måndag

Sitter här och försöker göra något åt hemtentan det går segt, tur att jag har två dygn till på mig, jag kommer fixa det, det vet jag:) Men den är jätte svårt, svårare än något jag skrivit tror jag, men ja hela den här kursen är jätte virrig. Det är bra att leva med det, den är snart slut! Och jag kommer bli godkänd och sen kommer jag börja en rolig kurs om hur barn lär sig språk istället:) Det är bara att se framåt, då blir allt bra!

Annars så sitter jag här och saknar Jon lite, jag vill bara slänga mig i hans famn och kramas, åhhh vad jag saknar det nu! Det skulle vara så mysigt att ha honom här, men har jag tur får jag göra det på fredag bara mysa in mig i hans famn! Ja då hoppas jag att jag får sova med en katt framför magen och en Jon mot ryggen, då kan man inte vara annat än så lycklig, det känns som man har så mycket kärlek runt sig då:)

Men ja det är tur han inte är hemma än heller hur skulle det då gå med hemtentan;) Inte så bra misstänker jag, nu har jag verkligen bara tid att sitta och fundera på det här och på vart våran plattång har rymt. Den är spårlöst försvunnen och vi har vänt upp och ner på hela huset! Misstänker att någon stulit den, men ja vi får se! Blir en spännande fortsättning! Ska gå ner och kolla om mamma kommit på något nytt;)

För övrigt så längtar jag efter min skönhet till fuskpäls kunde ta upp till två veckor att få den, det blir en lång längtan;) Och en lagom julklapp, snyggt att glida runt i till alla fester sen, nu behövs bara en ny klänning också;) Men ja nu ska jag gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0