Fredag

Jag har egentligen inte tid till det här, men jag kände bara att jag behövde skriva lite här, så ni vet att jag lever;) Har precis varit och kört ett box pass med Amanda, är helt slut, men nu känns det så himla bra. Jag känner mig gladare än på länge! Kanske beror på de fyra tränings passen jag hunnit med, det känsn bra att ha kommit igång på riktigt igen, det är sånt här jag ska hålla på med! Känns som jag bara har saker att se fram emot nu också! Det kan liksom bara bli bättre än vad det varit!!!! Just nu känner jag inte av någon saknad heller det har trotts allt bara gått två dagar också så det är inte så länge, men jag tror inte jag kommer ha tid att känna efter heller, vilket känns bra! Fullt upp som alltid här och det är så jag gillar! Dessutom är det underbart att träffa Amanda nästan varje dag, det är bra att ha vänner!

Ja jag skulle som sagt bara säga att jag lever, ska hämta syster nu! Ska försöka fixa till en ny design här också. Räkan inte heller med att höra av mig under helgen, jag lär läsa, träna, spela wii och sova;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0