Fredag

Det går sådär med mitt tillfixande av blogg, men jag har mycket för mig. Jobb, plugg, träning, tv;) Alltså dagarna går så fort och jag ligger varje kväll och tänker på de hundra sakerna jag borde gjort, men ja livet verkar funka fast jag inte gör allt;)

Ser för övrigt inte ut att bli någon London resan då det låter på Jon som han kommer hem redan nästa vecka. Typiskt jag ville dit och shoppa, men ja det blir kanske Sthlm istället, ska övertala och bjuda på hockey då borde det funka, sen ska jag förslå att vi tar söndagen förbi i Uppsala innan vi åker hem. Var fruktansvärt längesen jag var där nu! Jag är en sådan planerar;) Den här planerade Sthlms resan vet då Jon inte om och ja, om jag ska vara ärlig tar jag nog det först när jag verkligen ser att han är hemma igen;)

Ja vad har jag mer för planer här i livet, först att klara hemtentan, jobbet, gestaltningen och träningen nästa vecka;) Just det jag ska faktiskt göra något skoj på onsdagen den 26e också;) Ni får se och höra sen hur det blev;) Sen är det julmarknad i Leksand och sen ska jag baka lussekatter och fixa och sen har jag på förslag att det blir en utgång och tänker tvinga med Amanda ut och parta järnet;) Det här vet inte hon heller om, men ja hon är aldrig omöjlig, ska övertala henne på träningen på måndag! Sen kommer tiden bara rinna iväg och sen är det jul, eller något;)

Nu ska jag se på Gossip;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0