Yeees;D

Jag är klar med min dagboksanteckning och den vart hela 661 ord, nu är jag stolt över mig själv. Nu ska jag ha roligt resten av dagen:) Jag är en liten livsnjutare ibland;) Igår pratade jag och Jon om tatueringen som jag förmodligen ska göra i höst, vill inte gör någon innan sommaren för då får man inte sola som man vill. Men i alla fall så har jag kommit på att det nog kommer gör skit ont och det är lite läskigt, om jag nu gör den så är det nog det bland det mest oväntade jag gjort i mitt liv;) Jag har liksom inte ens hål i öronen;) Kanske också något jag borde ändra på, vi får se:P Jon frågade nyss om jag vill med och se Sverige - Ukraina på söndag, det kanske vore mysigt och det kostade bara 120 och det var faktiskt inte så farligt. Jag får fundera lite, hoppas bara att det är en bättre match en igår.

Nu ska jag skriva mejl till min tre vänner upp i Dalarna, eller ja en är i Grekland för tillfället, jäkla Malena jag är så avis. Nej just nu är jag jäkligt trött på att plugga, men jag kör hösten sen ni får vi se;) Ska i alla fall hör med dem om vi kan träffas och dricka vin på lördagen när jag kommit hem, vore så mysigt, jag saknar dem så mycket och ska bli roligt att tillbringa sommaren med dem:) Nej nu ska jag göra det, sen ska jag hämta tvätten!

Kommentarer
Postat av: fia

jaaa, du ska vara jättestolt! hela tiden!!

kraaam

2008-05-27 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0