Well

Ska snart ge mig ut och springa, ska bara lägga in nu musik på mobilen först! Behöver lite nu pepp musik, man ledsnar på den man har efter ett tag. Borde ha plugga lite också men hinner inte det innan eller jag orkar inte heter det;) Men ska läsa 30 sidor till och sen har jag resten kvar tills imorgon innan skolan då vi inte börjar förens tolv. Ska se tre filmer mellan tolv och tre, låter lite jobbigt att sitta och se på film så länge men det går nog bra. Måste också kopiera lite böcker imorgon eller på fredag, så jag har något att läsa över helgen! På fredag ska jag och Jon ner på stan en sväng också jag ska köpa en bok och han ett par nya badbyxor igen, han glömde nämligen de han köpte i torsdags på tåget hem! Sen på lördag ska jag gå Pelle svanslös vandringen med Liz och Niina, Niina ska nämligen flytta här ifrån redan på måndag:( Så kommer bli lite tråkigt utan en ordningsam granne. Sen kommer det bara att droppa av här har jag förstått. Var tydligen nästan bara Osman som skulle bo kvar här;) Eller så tog han i lite, man vet aldrig med honom. Men ja, nu ska jag byta om och dricka lite vatten innan jag ger mig ut i en halv timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0