Typiskt

Det är övertid i fotbollen, noooo! Jag har varit dödstrött sen jag sprang och nu ska jag vänta en halv timme till på Jon. Javisst, jag kan gå och sova, men nej, jag sover faktiskt hellre senare än ensam;) Jag börjar bli liiiite övertrött, så om mina inlägg börjar spåra ur så vet ni varför;) Pratade nyss med min överseriös bror, han ska göra ett dataspel över sommaren. Han ska nämligen in på sen super KY-utbildning i Falun där man gör dataspel, jo jag vet min lillebror är ganska häftig! Jag ska nog be honom uppkalla ett spel efter mig eller en huvudkaraktär i alla fall, så jag blir lika häftig som Angelina Jolie i Tomb Raider. Bara ett problem hur tusan skulle jag som huvudkaraktär i ett spel bli häftig;) Förmodligen om man bortser att jag pluggar till förskollärare, bor i Leksand och gillar mina mjukisbyxor skarpt;)

Nej nu måste jag sluta med det här annars kommer jag snart inbilla mig att jag är Seth Cohen också, i för sig känner jag mig typ lika töntig som han just nu. Men det är gulligt att vara töntig, om man heter Seth Cohen ja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0