Trött

Har varit ut och gott, sen duschat och nu varit ner och handlat de som jag inte hittade i måndags. Äpplen, smör och lök. Handlade även krämen som vi ska ha till våran examination. Måste skriva till ICA någon dag och ställa frågor om den, hoppas man får svar annars får man lov att ringa och jag hatar telefoner. Men det löser sig nog. Är för övrigt super trött nu, antar att det är vädret, vill bara ligga under en filt och kolla på film hela kvällen. Sen vill jag se Leila, hon är underbar och bakar gott. Men jag lovar att någon kommer ha tvn som vanligt. Kanske kan man ladda ner det?! Jon han vill bara se på hockey och vara med grabbarna, kul för mig. Hur som helst ska jag trotts att han inte vill se på film med mig gå över och äta soppa och macka med honom. Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0