Trött

Jag har inget att göra och det göra mig skit slö. I för sig så har jag saker att göra kan plugga och klippa bilder. Men nej jag orkar inte, funderar på att se på mina nya Gossip Girl avsnitt istället, låter som en underbar plan. Min kusin Frida är här med syster nu så det vart inge Singstar. Har grymt tråkigt, men är så när mamma och pappa jobbar, bror nördar dator och jag har en pojkvän som ringde klockan nio i morse och frågade om jag ville med till Rättvik om en kvar, jo just det, för jag äter frukost på fem minuter och kläder på mig på tio?! Verkligen inte! Han kanske skulle komma förbi sen, men det var förmodligen bara något han sa för att vara trevlig;) Nej Gossip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0