Trött

Jag orkar verkligen inte plugga, det är så tråkigt. Ligger hellre här med min Glamour, som snart är färdig läst. Sen har jag min bok också, vill läa ut den nu! Ligga och sträck läsa den till i natt, åh jag är så trött på att gå i skolan! Även fast man är ledig så hänger det liksom över en. Jobbigt.

Helgen var i alla fall underbar, som sagt. Vi har inte gjort så mycket alls, Jon har badat en jag tycker att tio grader är lite kallt. Jag bada möjligen om det är 19;) Annars har vi läst bok. fixat stranden, åkt lite båt, hjälpt Jons farmors bror att få i sin segelbåt i vattnet, Jons farmors segelbåt kommer nog i senare, den ska göras i ordning och oljas först. Jag har aldrig seglat så borde följa med ut i sommar och göra det. Eller jag har seglat i den lilla lilla båten, som jag fick lov att ligga ner klämd i fören för att inte få ett segel i huvudet. Jon tyckte jag skulle segla själv, det kan jag göra sen när jag törs trilla i vattnet utan att vara rädd för att frys ihjäl och då har Jon lovat att åka bredvid i roddbåten. Jag tror nämligen inte att jag kan lära mig segla utan instruktioner;) Ja vad har vi gjort mer, mest tagit det lugnt och sen har vi strosat runt i skogen och gått förbi militäranläggningen som finns där ut. Det fanns nämligen ryssar som härjade på ön. Men ja, det var en underbar helg i alla fall. Som började bra på fredag lunch, då jag, Fia och Johanna var till Frida på lunch, så gott det var! Och så fint hon bodde, som en artikel i en inredningstidning, med underbara möbler och god mat! Tre underbart söta pojkar har hon också:) Så ja det var en toppen helg och nu har jag delat med mig av den, nu ska jag ta tag i pluggandet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0