Torsdag

Skolan hela dagen tills nu, vet egentligen inte riktigt vad jag gjort där, men ja det var trevligt;) Jag vet egentligen inte alls vad jag håller på med i skolan alls just nu allt känns bara flummigt och luddigt. Men ja, jag ska göra mina uppgifter och hoppas jag klara det, bara jag blir godkänd är jag nöjd:) Nu ska jag leta lite fakta om jordgubbskrämen är ganska sugen på att äta upp den också, men nej! Sen ska jag skriva lite på vad rörelse har haft för betydelse för mig, hoppas det inte behöver vara så avancerat med massa begrepp, kanske borde jag läsa Utomhusdidaktiken innan jag börjar skriva det. Hm, vi får se vad jag orkar och hinner, måste laga mat snart och sen ska jag träna och idag är jag värd att se på Gossip avsnittet, så det ska jag också hinna med. Tur Jon är teater med sin farfar! Nej nu ska jag börja med ICA uppdraget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0