Torsdag

Samma sak idag, skulle gå upp vid sju och börja plugga i tid;) Jag sov till kvart i nio, jag får nog sluta med det där att borde gå upp i tid det funkar inte, jag ska faktiskt göra det hela sommaren så det så;) Men jag ska plugga lite snart ska bara borsta tänderna och sminka mig och fixa håret som inte riktigt har velat samarbeta på slutet men kanske idag! Sen ska jag äta pyttipanna och dra mig mot skolan! Önskar att jag kunde vara ute i solen redan nu och skita i att plugga, men nej så lätt är det inte. Men shit vad varmt det är sitter vi fönstret och bara känner hur varm jag blir, måste öppna fönstret mer. Nej nu ska jag borsta tänderna skriver mer innan lunchen!

Kommentarer
Postat av: sannaTJ

bara att kämpa på! :)
Kolla gärna in på min blogg också, http://sannaTJ.blogg.se/ :) Kraam

2008-05-08 @ 10:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0