Tisdag

Det ser ut att vara så fint väder ute, men tydligen är det bara nio grader. Jag ska plugga lite nu, läsa "Ät smart" den går nog ganska fort att läsa, ligger inte så mycket efter i mitt läsande nu det är bra! Men jag ska läsa den nu i alla fall sen ska jag ut och gå en promenad, laga lunch, plugga lite mer, träna, laga middag och sen plugga lite till också eller så lite på tv. Igår så satt jag och kollade på fotbolls kväll, det pratade om EM så det bar intressant, börjar redan 7juni. Precis när jag har kommit hem så då vet jag vad jag ska göra på lördagen:) Sen efter det är det OS, det blir med andra ord en riktigt sport sommar;) Det är bra då har jag något att kolla på när jag städar!:)

Jag är ledlig imorgon också så då ska jag och Jon och kanske Jonas till Fyrishov. Har en gratisbiljett dit och har aldrig varit där så det blir mysigt jag älskar vatten så länge jag slipper vara under det med huvudet. Men det blir mysigt och sen är det vara två skoldagar och sen är jag ledig igen! Helgen är helt oplanerad så vad som händer då återstår och se blir nog en toppen helg:) Nej nu måste jag plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0