Tisdag

Har precis ätit frukost ut i äckel köket, jag vill att Jon kommer hit nu så vi kan äta i hans kök som inte är ett äckel kök! För övrigt är jag väldigt seg idag också fast jag sovit 8 timmar. Men ja, man har såna perioder ibland. Idag ska jag lägga upp lite bilder fast det får bli först när jag kommer hem vid tolv för nu lär jag snart sminka mig och fixa håret. Inte för att jag orkar vara så seriös idag heller, jag är trött och nöjer mig med att få på mascara och kläder;) Solen ligger på och det blir sådär halv varmt idag med, i Metro igår skrev det om super väder till helgen. Synd bara att om man ska tro smhi så gäller det inte Uppsala;) Imorgon ska det till råga på allt regna också, tur att jag är ledig och kan stanna inne när det regnar! Nej nu ska jag bädda sängen och fixa lite, får se om jag kanske somnar innan jag tar mig iväg;)


Kommentarer
Postat av: maria da king

Haha, yes, varje dag ;p Men jag måste ju. jag försöker ju gå ner i vikt. Då är det träning varje dag som gäller :P

2008-05-06 @ 11:58:12
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0