Tillbaka

Det vart en Power step + Core på stallet och nu känner jag mig så duktigt! Ska hoppa in i duschen och sen ska jag dricka lite grönt te:) Borde plugga lite också vi får se om jag orkar;) Jag orkar egentligen inte mycket i det fina vädret, jag vill bara ligga på en filt, kanske får bli hela helgen förutom när jag tränar och går Pelle Svanslös vandringen, låter mysigt. Imorgon ska jag och Jon förresten ner till stan, ska kolla efter ett par flipp-flopps och en ny bikini, den jag köpte från HMs vår katalog trivs jag inte alls i känns nästan som att springa runt naken. Jag är verkligen urdålig på att hitta bikinis. Ska leta på typ Stadium imorgon, min bästa bikini någonsin kom där ifrån. Nåväl, nu ska jag dusch skriver mer sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0