Tillbaka igen

När jag kom tillbaka igår kväll vid tio, så var det som att kliva ut från en flygplats när jag klev av tåget. Det var så varmt fast klockan var tjugo i  tio. Underbart! Fast det var inte lika underbart att sen stå och vänta på bussen som gick tio, var så lagom trött. Det är jag i för sig nu också, vill helst bara sova, sov dåligt i natt nämligen hade magknip. Usch det var jätte jobbigt, hoppas jag slipper det i natt, behöver verkligen sova. Ska nog sova redan vid tio!

Var inte lika fint väder när jag cyklade till skolan som där är nu, men jag tycker inte att det är så varmt. Fast det kanske bara är jag som är knasig. Men det gör inget att det inte är varmt för det är underbart grönt, mycket grönare än hemma. Fast när jag kommer hem nästa gång är det nog grönt där också;)

Idag har vi börjat en ny delkurs; Lärande för hållbar utveckling. Blir nog en väldigt intressant och lärorik kurs, jag ser fram emot att ha rörelse och få prova mat:) På tal om skola så borde jag plugga lite innan jag sticker och tränar, dags att köra i gång med träningen igen, vart lite dåligt i helgen. Men det är svårt att ta sig tid när det finns annat man hellre gör. Idag lovar jag förresten att lägga upp bilder från Valborg och Dopet, i alla fall några!

Nu ska jag plugga lite, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0