Tillbaka från att ha cyklat mer än två mil;)

Vi är lite sjuka vi, cyklat mer än två mil bara för att se Mälaren, fast ja, Moa har badat och jagat en tjäder. Fy sjutton vad jag skrattade då, den stackars tjädern sprang så fort. Men Moa skulle bara kolla om en kunde flyga:P Kan tjäder flyga? Kanske får googla och ta reda på det;) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra kanske gå ner och köpa en chokladbit yeees, det låter toppen:) Ska hör med Jonas om han ska ha något! Får de när Jon kommer hem vill helst inte sova här det luktar rök, de röker med balkongdörren öppen och sen så låter de mycket. Men ja vi får se. Något pluggande vart det inte idag men man orkar inte i det fina vädret!;) Nu ska jag kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0