Tillbaka

Ja nu har jag kört tredje löprundan den här veckan, kanske borde överväga att ställa upp i någon tävling nästa år;) Har kört lite styrka också vill inte tappa alla muskler i armar och så som jag skaffat mig under våren, finns riks nu när jag bara tränar löpning. Men ja nu har jag varit duktig och kör lite styrka också. Ska snart hoppa in i duschen och sen gå och värma en matlåda med linssoppa i:) Sen ska jag ta min svarta filt och bikini och gå ut och sätta mig och arbeta med debattartikeln i solen, underbart varmt ute. Det här vädret gör mig verkligen så lycklig;) Borde städat idag också, men det blir kanske imorgon istället. Får se vad jag hinner tror vi funderar på att gå ut imorgon, jag är absolut inte omöjlig på den punkten;) Jag har inget emot att få dansa lite;) Nej, nu ska jag hoppa in i duschen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0