This is my life

Ibland skulle jag behöva någon som sparkade mig i baken och sa åt mig att sluta bry mig i massa strunt och göra något vettigt istället. Att sluta bry mig i vad alla andra tycker om mig och att jag ska sluta försöka passa in och bara vara jag. Jag har tänkt på det och just här är jag nog bara jag för det mesta. Jag menar här är jag bara en text så det är inte mycket att ändra på;) Nej men jag skulle verkligen behöva någon som sa att mig att lägga mitt fokus på rätt grejer och sluta vara så himla bitter ibland. Jag är bitter ibland och jag ältar saker väldigt ofta. Svårt att bestämma mig har jag också, istället för att bara följa mitt hjärta, det brukar bli bra då. Men jag tror faktiskt jag har gjort det mer på slutet, när jag bestämde mig för att flytta hem och nu när jag gör lite mer saker som jag vill och inte tänker på vad jag egentligen behöver. Som det där pengarna som jag egentligen behöver för att jag ska slippa ta några  min studier. Nu tänker jag ta 8 dagars semester vilket betyder mindre pengar, men följer jag mitt hjärta är det värt det. Följer jag mitt hjärta nu borde jag skita i att plugga och vara ute och springa runt i solen istället, det är bara det att det är sjuk tråkigt att springa runt ute ensam och vissa andra måste plugga för de har tillbringat hela dagen på ett slott eller något sånt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0