Söndag

Lika grått idag igen, jag vill bra ligga i min säng. Men jag har inte tid, förstår inte att jag ska vara så stressad hela tiden, jag skulle verkligen bara behöva åka bort och andas. Skulle ut och springa i morse brukar får igång en på morgonen, men jag har ont i höften sen igår:/ Sånt har inte jag tid med heller, då kommer jag få allvarliga abstinens besvär:P Men jag vilar idag så får vi hoppas det är borta imorgon, skulle börja bli lite finare väder imorgon också. Idag borde jag plugga, men det kommer bara bli att läsa färdigt "Våga Språnget", kommer inte hinna mer men jag kanske kan fixa allt i veckan. Känner mig jätte stressad är så mycket jag borde gör och sen massor jag vill göra. Snart kommer Jon över och vi ska kolla på om vi ska gå på något museum med Jons farmor idag och sen ska vi äta middag, så nu lär jag borsta tänderna. Kanske hör jag av mig mer idag, annars så är jag i Sthlm hela dagen:P Vilket i alla fall är lite semester, Sthlm är en av det platser jag älskar mest i hela världen tror jag:) Har faktiskt lyckats vara där tre eller fyra gånger i år, det är ganska bra gjort. Mamma säger att hon ska bjuda med oss dit också och bo på hotell hoppas det blir så, sen kanske vi ska till Norge i sommar också och det skulle vara mysigt. Min mamma verkar ha fått lite ny energi vilket är väldigt roligt;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0