Som en romeo i jeans på din balkong

Sitter här och tittar ut genom mitt fönster. Och det känns så där dagen efter så som det kan göra. Det är inte många ut och rör på sig och det grått. Sitter och kolar på smhi igen, det står att det ska bli sol här lagom till kvällen. Fast då är jag i Leksand så jag borde kanske kolla vädret där istället;) Bara halv soligt och elva grader! Nu har man vant sig vid att ha över 15 på dagarna, jag vill har varmt året runt allt blir mycket lättare då! Imorgon skulle det regna i Leksand, men på lördag skulle det vara mulet och 13 grader det får funka. Fast det underbaraste skulle vara om det var sol när Henry döps! Min mamma ringde för ett tag sen och frågade om jag satt i fängelset;) De hade tydligen tagit många igår;) Inte så konstigt med tanke på hur många det var i den här staden igår;) Nu kommer förresten solen och kickar in genom mitt fönster, synd att jag ska spendera eftermiddagen på ett tåg. Nej nu ska jag göra mig i ordning och sen packa klart, hör av mig igen när jag kommer är hemma i Leksand!

Kommentarer
Postat av: maria

aha, fan vad synd att du inte ska dit då :/ Jag har tenta till fem på fredag, ska skriva den i leksand. Vi kanske kan ta en fika när jag är klar. En snabb iaf. Ska hem och träffa lisa sen ;p Fullt upp på fredag. hehe

2008-05-01 @ 14:38:42
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0