Solning

Det gick sådär med min solning, skulle försöka plugga samtidigt och papperna bara blåst, så det var inte så lätt. Men trotts att jag bara vara ute i typ 20min så kan man se ränder från shortsen. Har försökt skriva lite på debattartikeln men jag vet inte alls hur jag ska lägga upp den, borde kanske gått på seminariet idag i alla fall. Då kanske man hade vetat hur man skulle skriva den. Jag får försöka hitta på något, men ja jag löser det nog. Orkar bara inte plugga nu, vill vara ute i solen! Överväger att skita i att plugga och gå ut igen faktiskt;) Jo jag gör nog så:P

Kommentarer
Postat av: maria da king

Jo, det vill den säkert. Pappa ska komma idag och titta på den iaf ^^

2008-05-29 @ 14:41:09
URL: http://silverfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0