Sol och bad

Vi har cyklat ända till Mälaren idag, fast vi tog den snabba vägen så vart bara två mil idag. Men det fick duga som träning istället för löpturen. Jon och Joonas badade också, men jag gjorde det inte. Jag klarar inte av så kallt vatten;) Jag ska ha minst 21 gradit vatten;) När vi kom tillbaka så var vi ganska hungriga och jag är ganska trött också, det tar på krafterna när det så varmt. Så Jon skulle fixa lunch, men han gjorde bara nio fiskpinnar och jag var döds hungrig kunde ha ätit minst sju och fick fyra och en halv;) Men ja, hahaha, det fick duga jag fick i alla fall mat! Nu ska jag sätta igång med plugget, har faktiskt börjat och då brukar det kunna rulla på lite. Så jag sattsar på att lägga grunden idag och sen fixa till att under söndagen och sen slut fixet under nästa vecka, blir nog en bra plan. Men jag känner att jag måste kolla med de andra hur de har lagt upp sitt för jag är ganska lost i hur upplägget ska vara. Men men, det löser sig nog, nu blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0