Sliten

Undra när man kan få vara sliten i fred och bara ta det väldigt lugnt, förmodligen aldrig. Jag vill bara gå under just nu, vart på skit dåligt humör, bara för att Jon typ tvingar med mig på bio. Alltså jag kan låta bli att gå men han vägrar att gå med mig någon annan dag, han sa att han kan gå med mig någon annan dag men jag vet att han inte vill det, det ser man på honom. Men jag överväger att stanna hemma ändå och se på Desperate för jag har lite ont i magen igen. Nej jag inte alls på humör så nu stannar jag hemma och tycker lite synd om mig själv, man måste få göra det ibland. Bättre jag går på bio när jag känner mig pigg och fräsch, just nu springer jag runt i mjukiskläder och kom knappt i något annat när jag skulle till skolan i morse. Imorgon är jag ledig, det blir vila om jag känner så här även, men det har nog gått över:) Nu ska jag ta och slänga mig på sängen och bara andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0