Skärgården

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, måste gör mig klar innan halv elva så jag kan cykla då. Men jag oerhört seg idag faktiskt. Skulle ut och springa men nej jag orkade faktiskt inte, nu har jag dåligt samvete över det. Jag måste sluta ha dåligt samvete över saker och inse att jag fortfarande inte har superkrafter. Men kan liksom inte vara bra på allt. Så nu släpper jag allt krav, nu på en gång. Bort med dem! Sen tar jag en dusch och klär på mig. Sen cyklar jag till skolan och åker till Tierp på lunch, sen tar jag tåget med Jon till sthlm och sen ut till skärgården och Ornö. Yeees och där, där ska jag inte göra ett skit! Så nu ska jag ta tag i det! Ha en trevlig helg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0