Singstar

Nu har jag varit ut och sprungit, ätit lunch och fixat lite åt mamma här hemma. Ulf och Ewa hade visst varit förbi med massa saker, så jag har burit upp det till mitt rum. Det ser ut som det ska flytta hit i minst tre veckor;) Jon som brukar klaga på min packning jag har lite mot dessa tre och det är kanske accepterat när man har en 8månaders Henry. Synd att jag inte var hemma när det var förbi, nu lär det dröja några timmar till innan de dyker upp de skulle och träffa prästen. Jag har för övrigt varken hunnit plugga eller lägga in bilderna jag är sjukt seg, men jag har hela dagen på mig;) Nu ska jag tvinga syster att spela singstar med mig, lite roligare än att plugga och så. Jag har förresten en anledning till, till att det blir lite dåligt uppdaterat min bror ligger alltid och tar upp hela bredbandet här, i bland i gott syfte som när han drar ner Gossip girl åt mig, har nu fått ett nytt avsnitt jag längtar redan efter att se det! Men man måste ha något roligt att göra när man kommer tillbaka till Uppsala igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0