Segt

Går jäkligt segt med mitt pluggande och nu har jag till råga på allt tagit en rast och ätit massa kakor;) Så nu är jag propp mätt och vill slänga mig på sängen, men nej;) Detta godisråtte liv måste få ett slut när jag flyttar hem igen:P Japps, ska börja idag med att ge resten av kakorna till Jon;) Jag är så snäll:P Nu är planerna för kvällen klara i alla fall, vi ska tydligen grilla upp på taket och så. Fast ja det blir inte så mycket dansa av på taket;) Jag hade nog gärna gått ut, men ja vi får se. Imorgon verkar det bli Grönalund också så kanske bäst att ta det lugnt, lär bli mycket festa av i sommar i alla fall;) Men ja ska försöka skriva lite till, lär inte hinna med det efter fem och inte att blogga heller;) Så ni får ha en trevlig sommar kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0