Seg;)

Det här med att jag skulle ut och springa det vart det inget av;) Fast vi har varit ute och gått och sen hyrt en film. Så nu har jag legat i våran underbara soffa och kollat på Förtrollade och ätit massa fikabröd. Jag måste sluta med det här, jag kommer snart att se ut som en köttbulle;) Så när jag kommer tillbaka till Uppsala ikväll så ska jag tillbaka till verkligheten och tränandet. Fast bara för en månad sen blir det här min verklighet, fast utan kakor och sånt då;) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag äta lite middag och ja, sen är det snart dags att ta tåget igen, så jag antar att det inte blir något mer skrivet idag;)

Kommentarer
Postat av: maria da king

Jo, men lite skit har ingen dött av ;p Då tar jag dem iaf. De sitter så bra. Hihi, du får följa med om du vill liksom :P

2008-05-04 @ 16:33:52
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0