Seg, segare, segast

Jag har så lite motivation, jag orkar inte skriva om rörelsens betydelse i mitt liv. Vad tusan kan man skriva om det. Jag har alltid gillar att röra på mig, förutom en period i 9an och 1an, för jag orkade inte;) Känns bara som jag skriver massa blaj, inget vettigt över huvudtaget, känns påhittat trevligt;) Nej jag är inte på humör för att plugga nu alls. Jag vill bara att det ska bli varmt och jag ska få vara ledig;) Synd bara att det inte lär hände den här sommaren;) Har inte fått schemat ännu men jag kan tänka mig;) Borde förresten få det den här veckan! Får skriva till Ingrid annars och be om det, fast ja det är kul och jobba också och skönt med pengar! Jag bokade i alla fall Peace and love biljetten igår:D Så det blir Kent en till gång i år. Underbart! Åh jag längtar så snart bara en månad kvar! När jag flyttar hem är det bara 21dagar kvar! Sen Håkan för andra gången i år också:) Underbara dagar, missar dock en efterskotts bröllopsmiddag, men ja jag hade redan planerat det här så! Sen vet man aldrig när Kent dyker upp på scenerna runt om i Sverige igen. Nej nu lär jag plugga färdigt så jag kan se på Desperate sen;)

Kommentarer
Postat av: fia

jag bara säger så här... fy fan! va tråkigt det är att skriva referat på ett kapitel... hur kan man hitta på nåt så trist?! känns som att dom inte kom på nåt bättre...:P

2008-05-21 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0