Rik

Jag har kommit på att när jag är färdig utbildad kommer jag vara rik, tror i alla fall jag blir det nu när jag börjar plugga i Falun istället. Ja, det låter faktiskt hur bra som helst, pluggat i mer än 3,5år och är rik! Jag är mer än nöjd! Jag längtar för övrigt tills imorgon, det ska bli 20grader säger smhi, fast dem kan man inte riktigt lita på, sa att det skulle regna idag, det har då inte jag sett något av. Men imorgon får det gärna ha rätt så jag kan ha mina chinos och mitt hallonröda linne med knappar på, jag älskar linnen med knappar på. Alla min senaste linnen är det knappar på men det har jag kanske nämnt förut?! Nu ska jag stänga av den här datorn och gå över till Jon och kolla på lite tv (på datorn) och måla naglarna tänkte jag också hinna med att göra, livet känns lite roligare med målade naglar;) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0