Promenad

Har varit ute och promenerat en stund och nu heller jag på att koka potatis. Jag älskar verkligen att vara ute och gå, det är så underbart, jag kanske ska börja med morgon promenader det skulle vara en bra start på dagen! Får fundera på det. Sitter nu och läser "ät smart" står att man kan äta en bulle om dagen;) Låter rimligt, det kan jag gå med på;) Eller ja, man måste inte äta just en bulle men något onyttigt menar dem.

Jag har ett tag haft krångel med min post i och med att jag bytt adress och massor, så har inte fått min HM höstkatalog och inte heller vykortet från Malena som hon skickade när hon var på bröllopsresa. Hoppas att jag får se massa bilder i alla fall sen när vi båda kommer hem för sommaren, hon åker nämligen till Grekland på bartender kurs på fredag i två veckor, jag är inte alls avundsjuk;) Bara helt sjuk mycket jag vill också åka till Grekland, jag måste ut och resa snart annars dör jag nog. Jag och Jon pratar om att åka någon stans, vi har bara lite olika önskemål;) Men ja vi får se hur det blir med det, nu ska jag laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0