Peace and love

Ska boka biljetten idag:D Jon ska bara komma hem från Micke, åh jag längtar så! Mest till Kent och Håkan det är givet. Längst fram på Kent blir det om jag så ska står där själv!;) Blir underbart i alla fall jag älskar att se saker live och speciellt utomhus, strunt samma om det regnar! Åh, nu när jag snart har biljetter vart längtan ännu större:)

Det som ska ses är:
Jason Mraz
Mando Diao
Miss Li
Sahara Hotnights
The Hives
Timo Räisänen
Kent
Takida
The Hellacopters
Björn Gustafsson, så klart! ;D
Christian Kjellvander
Håkan Hellström
Johnossi
Sugarplum Fairy

Japp, det är det jag ska se, sen om jag umgås med Maria blir det förmodligen lite annat. Maria är bra att umgås med hon ger en nu bra musik att lyssna på:)

Men jag nu lär jag sluta döma och börja plugga;D

Kommentarer
Postat av: maria da king

Yay, fan vad fest vi ska vara i sommar :D Jag längtar as hell. wie

2008-05-20 @ 14:40:45
URL: http://silverfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0