På språng

Nu är jag på språng igen;) Jag är alltid på språng känns det som, jag kanske borde lägga mig ner och ta det lite lugnt någon dag fram över. Men vi får se den tiden kanske kommer när jag kommer hem. Det är bra att jag har saker att göra om jag bara slapp det här plugget. Ligger 100sidor efter i mina beräkningar men jag löser det, jag måste lösa det! Imorgon ska jag läsa böcker så kanske kan jag ligga ute på gräsmattan och läs och samtidigt njuta av solen. Två flugor i en smäll:) Japps så får det bli! Nu ska jag sminka mig och sen ska vi dra ner på stan skriver mer när jag kommer hem och lägger upp bilder från igår och kanske också idag. Bilderna från igår finns i alla fall på datorn så det kommer upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0