Onsdag

Undra om blogg.se har lite lätt med damp;) Min statistik stämmer då inte alls, står att jag hade en besökare igår, när jag gick och la mig hade jag haft lite fler;) Men ja, om den tycker att det är kul så ja visst! Nu ska jag plugga lite, sen kanske städa mitt rum, jag borde göra det min vi får se vad jag hinner. Sen ska jag nämligen laga lunch och sen ska vi till Fyrishov och bada, förstår inte hur jag skaffar mig så mycket att göra varje dag;) Igår såg vi på Love Actually, som vi redan sett typ hundra gånger, men det är lika bra varje gång en av det bästa filmerna både jag och Jon vet:) Jon hade varit ner och köpt bullar också, myspys. Inte så nyttigt men just nu bryr jag mig inte, man måste njuta av livet ibland också. Idag ska jag beställa kläder från HMs höst katalog, det är också njutning;) Vart över 2000 fas det berodde på jackan och jeansen. Men det betyder att jag har 5000kr kvar till sommaren, hahaha, det kommer aldrig funka även om jag bor hemma och mamma betalar maten;) Nej, nu lär jag verkligen plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0