Onsdag

Jag skulle gå upp sju i morse för att tvätta tidigt ut och gå tidigt och så. Men när klockan ringde fem över sju så stängde jag bara av den och la mig ner igen. Hade jag varit ensam hade jag förmodligen kommit ur sängen lätt som en plätt. Men när jag såg att Jon inte hade några planer på att gå upp så var det bara att lägga sig ner igen;) Så jag sov en timme till, men jag har hunnit ätit frukost nu och varit ner med tvätten också, så jag ligger ganska bra till med mitt dags schema! Ska snart gå ner och stoppa in tvätten i torktumlaren och då ta ett äpple och lite te och sen ta en timmes promenad, jag älskar att gå! Och det måste in i mina dagliga rutiner igen om jag inte ska börja se ut som en köttbulle. Ja, ja jag vet vad ni tänker nu;) Men faktiskt sen jag flyttade hit så är jag inte riktigt lika hälsosam längre, något som ska ändras på nu! Sen får vi se hur det går! Måste börja springa lite mer nu också, fick mamma att bli sugen på att börja springa igen när jag var hemma i helgen, fast hon ville inte springa med mig då hon ansåg att jag orkade mycket mer och det har inte hänt många gånger;) Men ja, i alla fall ska vi börja springa när jag flyttat hem så då gäller det att vara vältränade så jag hänger med i hennes tempo. Nej nu ska jag borsta tänderna och börja kolla lite på plugget!

Kommentarer
Postat av: fia

ojojoj, om du tycker att du tränar lite nu för tiden... hur har du då tränat förut? :D jag är impad iaf :) ses i morrn

2008-05-07 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0