Onsdag

Fullt ös som vanligt;) Sitter just nu och gör om en t-shirt till ett linne, inte riktigt min grej egentligen men just nu har jag idéer så det är bäst jag tar tillvara på dem. Såg också idag att mina grå chinos behöver sys in, jag har en klänning som behöver sys upp och en klänning jag inte vet vad jag ska göra med riktigt. Dock spar jag den där sy delen antingen till mamma eller så väntar jag till min egen stylist och designer kommer hem från USA igen;) Jag kommer med glädje festa med henne igen, det finns inte mycket bättre än att förbereda sig inför en fest med henne:) Men det är faktiskt inte långt kvar nu! :D

Idag har det för övrigt varit full fart, fast jag har bara gjort roliga saker så då älskar jag det! Först har jag varit i skolan oh jag tycker att vi på riktigt bra tid lyckades förbereda oss inför examinationerna nästa vecka, känns super bra:) Sen efter det susade jag ner på stan och gick runt på men Jon, Jonas och Augustin, vi satt på banken ett tag för Jonas skulle fixa något, det tog super lång tid. Sen gick vi runt lite i affärer, man ska inte shoppa med Jon han gör en negativ, jag hittade ingenting, bra för min plånbok, mindre kul för mig. Sen tog vi en fika på ett fik, som inte var så jätte trevligt. Men killarna fick sin glass och det var huvudsaken. Sen nu har jag och Jon varit ute och sprungit, skönt som tusan:D Nu ska jag springa över och äta mat med Jon, köttsoppa och macka:) Det är gott:) Tänkt vad mycket jag hunnit med idag, känner mig riktigt nöjd. Kanske hinner jag sitta lite ute i sista solen och njuta vi får se vad som händer.

Imorgon ska Jon iväg med killarna i klassen, så jag ska plugga, antingen ute eller inne. Men ja jag ska plugga och kanske städa lite också. Då blir det inte lika mycket att städa nästa fredag och det är skönt! Oj, var mycket jag hade att skriva. Får nog skriv mer senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0