Måndag

Ny vecka igen, tiden går så fort och jag hinner inte med och alla planer jag har spricker hela tiden, jag ska sluta göra upp massa planer och planera;) För övrigt är jag helt slut idag, vaknade i natt och hade magknip och huvudvärk, kändes som jag skulle dö. Så jag sov inge bra och i dag har det hängt över mig. Jobbigt nog att gå upp halv sju men när huvudet känns helt segt och man har ont i ryggen och magen då vart det inte bättre. Men jag har varit i skolan idag från åtta till kvart över tre och det har gått bra man klara det mesta med vilja. Vi har lagat mat i skolan idag också, kanske borde man bli hemkunskapslärare istället;)

Nu på eftermiddagen och kvällen ska jag först skriva lite på vad rörelse har haft för betydelse för mig och sen ska jag äta lite gröt, får bli gröt för Jon är och spelar fotboll. Sen ska jag ut och gå, tänkte springa men när kroppen känns såhär så får jag låta bli bättre att kännas sig frisk och springa imorgon istället! Sen ska jag faktiskt inte göra något speciellt bara ta det lugnt och kolla på tv tror jag! Imorgon är jag ledig så ska bara ta det lugnt och skriva ett referat om Utomhuspedagogik boken, blir en lugn dag det också. Jag gillar lugna dagar och just nu behöver jag dem, känner mig jätte stressad hela tiden utan anledning, jobbigt för en som in klara av att vara stressad. Så just nu över jag på att ta det lugnt och släppa alla krav som jag alltid släpar runt på, vad ska det vara bra för?!

Kommentarer
Postat av: ------

Läs gärna min blogg! :)

2008-05-19 @ 16:38:08
URL: http://theworst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0